weekendul junetrip continuă sâmbătă, 17 aprilie 2010 în le general cafe pub, b-dul eroilor nr 18
veniţi să ne faceţi galerie, dar cel mai important have fun!
p.s. îi iertăm de această dată că ne-au scris greşit numele. o fi de bun augur…
Etichete: junetrip live, le general

17/04/2010 la 12:05 |
mult succes!!!!!!!!!! Junetrip la atac!
)
17/04/2010 la 12:07 |
merci merci
17/04/2010 la 12:29 |
si eu am gresit o data numele unei tipe intr-un volum de lucrari si sefii mei nu m-au lasat sa pun erata ca cica da prost la imagine, mai bine sa ii apara numele scris gresit ca nimeni n-o sa stie
decat ea, saraca. si ea m-a iertat, mi-a aplicat 2 urme de ruj pe un obraz, nu stiu dc insinua ca sunt un fel de iuda
de atunci n-am mai gresit nici un nume
17/04/2010 la 12:33 |
ok. cum îl prind pe ăla sau pe aia care a conceput afişu, cum îi aplic ceva pe obraz cu ruju din dotare
merci de idee
18/04/2010 la 09:23 |
Da, asa i-au gresit si aia de la Realitatea numele unei prietene in ceva interviu de am intrebat-o dupa aia daca nu cumva s-a maritat in secret.
17/04/2010 la 12:30 |
a, da, si succes
17/04/2010 la 12:34 |
danke şoşon
17/04/2010 la 13:28 |
Pe ei, pe mama lor!
18/04/2010 la 11:09 |
mama lor fost de partea noastră
)
tata lor însă a avut ultimul cuvânt
18/04/2010 la 09:13 |
Fain. Pacat ca era asa mult fum in scorbura aia
18/04/2010 la 11:02 |
infernal. m-am trezit cu senzatia de mahmureala doar din cauza fumului inhalat pe gratis, fara sa beau aproape nimic
18/04/2010 la 22:22
A fost motivul principal pentru care am plecat de la concert inainte sa se termine. In Le General a fost la fel de nasol cu fumul?
Sper sa se interzica odata pentru totdeauna si la noi fumatul in toate spatiile publice inchise.
19/04/2010 la 07:04
şi in le general tot asa de afumaţi am fost
19/04/2010 la 09:38
eu sper sa nu se interzica. ce sensibili sunt oamenii de astazi, nemaipomenit. du-te la bcu, tinere. sau batrane. acolo e interzis fumatul. sau inchide-te intr-un bol de sticla
18/04/2010 la 09:21 |
Apai vezi ca scrie absolut vodka pe afis, probabil consumau bautura respectiva in timp ce faceau afisul cu pricina si de-a iesit un afis absolut gresit
18/04/2010 la 11:08 |
e o greseala comuna. pun pariu ca la inceputurile lor au existat afişe cu sound garden, aero smith, mega deth, motor head, portis head si evident radio head
19/04/2010 la 10:55 |
@ clara: nu e vorba atât despre fumători cât despre barurile care nu investesc nici un leu într-un sistem de ventilaţie cu adevărat eficient.
19/04/2010 la 11:23 |
in regula daca este vorba despre asta. ca plan B ggl poate sa scrie, desigur, o petitie, ca fumatorii sa fie scosi in afara legii
))
and turn on the showers and fire the ovens.
bine ca mi-am amintit ca n-am mai ascultat cam de mult the wall
Who let all of this riff-raff into the room?
There’s one smoking a joint,
And another with spots!
If I had my way,
I’d have all of you shot!
glumesc.
ma rog, mie mi se pare ca barurile si cluburile sunt ca sa bei, sa fumezi, sa dansezi, etc etc. ce-ar fi sa cerem si sa fie pusa muzica in surdina sa nu-i deranjam pe cei carora nu le place muzica tare.
nu-ti place, stai acasa
19/04/2010 la 11:26 |
păi eu cam stau acasă, că nu îmi place.
problema fumătorilor e că ei nu-i asumă responsabilitatea pentru fumul pe care-l expiră.
a respira este vital
a fuma nu
02/05/2010 la 08:20 |
Nu, dar puteţi fuma afară cât vreţi.
19/04/2010 la 11:33 |
ba eu cred ca din contra. nefumatorii nu-si asuma responsabilitatea

pentru.. viata lor. nu e treaba nimanui sa te protejeze pe tine. nu pe TINE, pe.. tine in calitate de celalalt
mie mi se pare ca e treaba mea sa ma uit in stanga si in dreapta inainte sa traversez strada, nu a soferilor sa se uite dupa mine, mi se pare ca dc e prea mult fum undeva e treaba mea sa ma car nu sa pretind ca tigarile tuturor sa fie stinse si asa mai departe.
macar intre niste limite.
ma rog, oricum n-are nici o importanta ce sper eu, sau tu, sau ggl
19/04/2010 la 11:37 |
păi nu trebuie să mă protejezi, ci doar să mă respecţi. eu nu îţi impun să nu fumezi, daca eu nu fumez. şi nici să bei pepsi dacă eu beau pepsi (ceea ce nu beau).
19/04/2010 la 12:07 |
cristi, nu poti sa pretinzi celorlalti sa nu fumeze in preajma ta doar pentru ca asta te obliga pe tine sa fumezi pasiv. nu esti fumator si in jurul tau se fumeaza… pleci. eu nu inteleg cum vine asta, sa ceri celor din jur sa rezolve o situatie (pentru tine) pe care poti (mult mai usor ) sa o rezolvi tu
19/04/2010 la 12:16 |
nu le cer asta. daca vreau stau, daca nu plec. daca sint obligat din anumite motive sa stau, o accept, dar asta nu inseamna ca imi place. adevarul e ca fumatorilor nu le pasa de cei care nu fumeaza. nu e ca si cum ar expira oxigen şi ar purifica aerul. cum rezolvi problema responsabilitatii pentru toxinele eliminate? eu nu le cer sa rezolve o situatie pentru mine, pentru ca nu eu am creat situatia. nu eu sint problema, prin urmare nici solutia.
p.s. eu nu te intoxic prin faptul ca nu fumez, dar tu ma intoxici pe mine prin faptul ca fumezi in preajma mea.
02/05/2010 la 08:27 |
Să vedem cum ti-ar place dacă cineva ar trage vânturi în locuri publice, în acelaşi spatiu închis cu tine şi ar avea de ales între a le mirosi şi a pleca acasă.
19/04/2010 la 12:26 |
pai daca nu fumezi asta nu inseamna ca nu daunezi mediului inconjurator in nici un fel, si nu cred ca tu studiezi intens cum sa purifici aerul
banuiesc ca e problema care nu are rezolvare
mie imi pasa de cei care nu fumeaza, dc sunt apropiati de-ai mei.
n-o sa salvez eu lumea dc ma las de fumat, si nici ggl n-o sa traiasca mai multi ani dc se va interzice fumatul in spatiile publice.
eu nu inteleg ce le pica oamenilor pe fumatori cand tevile de esapament elimina chestii mult mai periculoase. oamenii care se plimba cu masina pe trasee in care exista mijloace de transport in comun care functioneaza foarte bine nu sunt lipsiti de respect?
poate asta e alta problema, dar mie mi se pare ca e acelasi lucru.
nu pot sa-i inteleg pe oamenii care se poarta de parca am atins toti perfectiunea, nu mai e nimic de rezolvat pe planeta asta totul functioneaza cum nimeni n-a visat vreodata.. atata doar ca au ramas fumatorii. lipsiti de respect si care strica frumusete de planeta si sanatatea oamenilor… nemuritori …
19/04/2010 la 12:41 |
1. hai sa păstrăm discutia despre fumatul în spatii inchise, că de aici pornise toata tarasenia. principalii vinovati sunt patronii de baruri. victime principale sunt nefumatorii, iar victime colaterale fumatorii, pentru ca si pe ei ii afecteaza fumatul pasiv. daca nu la plamâni măcar la ochi si tot e o problema majora
2. masinile sunt o alta problema, ar fi culmea sa o nege cineva
3. deci iti pasa de cei apropiati. vezi, responsabilitatea etica ar trebui extinsa asupra tuturor
4. nu ti se cere sa te lasi de fumat ci sa te pui si in situatia celor care nu fumeaza
5. nu te victimiza ca fumator, pentru ca nu e cazul. nimeni nu porneste aici nici o cruciada impotriva nicotinei.
02/05/2010 la 08:48
1. Nu există principali vinovaţi, cu toţii suntem vinovaţi. Patronii de baruri şi-au deschis barul ca să câştige din asta, aşa că nu vor să-şi piarda clientii, în marea lor majoritate fumatori. Amenajarea unui spaţiu închis, venitlat corespunzător pentru fumat costă mult, iar patronii de baruri preferă să scoată cât mai mulţi bani şi să investească cât mai puţin. Uneori e mai ieftin să interzici fumatul în local decât să-l dotezi cu ventilaţie corespunzătoare. Industria de ţigări şi tutun e vinovată pentru că există. Fumătorii sunt vinovaţi pentru că fumează fără să-i respecte pe ceilalţi. Iar noi, nefumătorii suntem vinovaţi pentru că nu luam atitudine împotriva fumatului.
2. Cu maşinile se rezolvă problema la fel cum se va rezolva şi cu fumatul: se scumpeşte parcarea până când va deveni prea complicat şi costisitor să mergi cu maşina în oraş. La fel se vor scumpi şi ţigările până când fumătorii vor decide că e prea complicat să fii fumător şi o vor rări sau se vor lăsa cu totul. Problema este că societatea noastră acceptă problemele cauzate de maşini şi de fumat ca şi pe nişte lucruri normale.
19/04/2010 la 13:03 |
nu cred ca e VINA patronilor, cred ca pur si simplu solutia e in mainile lor, si cam atat. locurile la care facem referire functioneaza de atata vreme in ciuda fumului gros din fiecare seara.
masinile sunt alta fateta a aceleasi probleme: aerul irespirabil
nu pot sa extind. pot sa nu fumez in casa cand am prieteni in vizita, pot sa fumez in balcon la ei acasa sau sa nu fumez deloc la ei acasa. nu pot sa nu fumez in baruri mai ales ca … se fumeaza, deci lipsa fumului celor 10 tigari pe care nu le aprind eu n-o sa schimbe nimic
ma pun in situatia celor care nu fumeaza, dar nu am cum sa-i ajut. nu suflu fumul direct in ochii nimanui, nu fumez in statiile de autobuz, nu fumez in mijlocul multimii cand sunt la concerte in aer liber – ma rog asta mai mult ca sa nu ard pe cineva cu tigara decat pe motive de.. fum, nu fumez dc cineva mananca langa mine intr-un bar de fumatori
foarte des nefumatorii nu se pun in situatia celor fumatori. doar spera sa coboare iisus pe pamant si sa instaureze el niste legi mai de bun simt
ba ma victimizez, pentru ca n-o porneste AICI (sau poate ar trebui sa vorbesti in numele tau, n-o pornesti tu….) mi s-ar parea de un prost gust teribil sa se interzica fumatul in spatiile publice inchise.
oricum, n-o sa ajungem nicaieri, mai bine o lasam balta
19/04/2010 la 13:09 |
atunci cind un patron de bar cistiga bani seriosi de pe urma clientilor lui fumatori si nefumatori deopotriva si nu investeste nici un leu intr-un sistem eficient de ventilatie – nu aparate de aer conditionat, nu ventilatoare din anii 50 – este vina lui si este direct responsabil
02/05/2010 la 09:03
Cristi costă enorm un sistem corespunzător de ventilaţie. Am citit un articol despreasta în revista Instalatorul, articol scris de un profesor universitar, doctor inginer frigotehnist. Don’t get me started. Debitele vehiculate sunt enorme. Pentru ca sistemul de ventilaţie să fie eficient, trebuie să schimbi tot aerul din încăpere de 16-20 de ori pe oră, adică odată la 3 minute în condiţiile în care într-un spaţiu de nefumători cu aceeaşi destinaţie trebuie să-l schimbi doar de 6-8 ori pe oră (deci de 3-4x mai rar). Pune la socoteală faptul că iarna aerul respectiv este şi încălzit deci mai iroseşti şi energie aiurea. Poţi recupera cam 65% din energia pierdută cu un schimbător de căldură, însă nu e deloc ieftin. Nu, nu asta este soluţia. Asta este bătaie de joc faţă de mediu şi de resurse. Îţi spun eu care este soluţia: interzicerea fumatului în spaţii publice închise.
02/05/2010 la 09:30
problema nu e simplă şi cu cât mă gândesc mai mult cu atât mi se pare că oricare dintre soluţii va ajunge prin a provoca alte probleme
02/05/2010 la 11:36
Fumatul a luat amploare în secolul XX odată când unii s-au prins că se pot face bani frumoşi din asta şi au profitat transformând un obicei izolat într-o modă şi concomitent o problemă. N-au decât să fumeze afară dacă chiar le estea bsolut necesar. Cum ar fi să promovăm mâncatul de varză şi fasole, să facem o modă din asta iar apoi să tragem cu toţii vânturi în spaţii publice închise?
02/05/2010 la 09:32 |
p.s. pentru cine a ratat evenimentul tubul ne-a importalizat pentru eternitatea electronică
chaos & caffeine
02/05/2010 la 11:38 |
Eu le-aş cere spor de mediu cu toxicitate crescută.
02/05/2010 la 11:41
the thought crossed my mind
20/06/2010 la 19:41 |
ăăă… ne scuzați de problema cu fumul. Dar, deși barul este înzestrat cu un sistem mega-super-hyper-performant de aerisire, evident, el s-a stricat. A fost reparat, dar.. s-a stricat.
La vară barul va intra într-o perioadă de renovări și se va re-repara sistemul și se va adauga ÎNCĂ un sistem de aerisire…
20/06/2010 la 19:48 |
excelent
20/06/2010 la 19:42 |
scuze și pentru greșeala cu junetrip. În următoarele comunicate de presă a fost reparată.
Mersi!
20/06/2010 la 19:48 |
merci şi eu
26/01/2011 la 22:46 |
[...] junetrip live 17. aprilie 2010 April 2010 40 comments 5 [...]